آشنایی کامل با سرور مجازی مکزیک و بررسی ویژگی‌ها و مزایای آن

سرور مجازی مکزیک چیست؟
Avatar
نویسنده: سانیا عبدی‌پور
دوشنبه 23 فروردین 1400
مطالعه: ۸ دقیقه ۰ نظر ۲۵۶ بازدید

سرور مجازی مکزیک یکی از راه‌حل‌های میزبانی مقرون‌به‌صرفه است که امنیت و عملکرد درخورتوجهی را برای توسعه‌دهندگان وب‌سایت رقم خواهد زد. وی‌پی‌اس مکزیک از سیستم‌عامل‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. اگر به‌دنبال محیط میزبانی مجازی‌ای هستید که محدودیت‌های مربوط به سرورهای ایران را نداشته باشد، VPS مکزیک گزینه مناسبی خواهد بود. در این مطلب از بلاگ پارس پک، راهنمای کامل و جامعی درباره VPS مکزیک آماده کرده‌ایم. پس از خواندن این مقاله، همه‌چیز را درباره این سرور مجازی خواهید دانست.

ویژگی سرور مجازی مکزیک

با تهیه VPS مکزیک، آی‌پی اختصاصی مخصوص کشور مکزیک را خواهید داشت. با این آی‌پی از محدودیت‌های ای‌پی ایران نجات پیدا می‌کنید و همچون شهروندان مکزیکی می‌توانید از قابلیت‌های این سرور مجازی بهره‌مند شوید.

سرور مجازی مکزیک با استفاده از فناوری مجازی‌سازی این امکان را فراهم کرده است تا به منابع اختصاصی دسترسی داشته باشید. در وی‌پی‌اس مکزیک، دسترسی ادمین به تمام کنترل پنل‌ها از‌جمله پلسک و سی‌پنل را خواهید داشت.  

فرقی نمی‌کند به ۱ یا ۲۵۶ گیگابایت رم نیاز دارید یا ۱۵ ترابایت هارد SSD؛ در سرور مجازی مکزیک همه این منابع را در سیستم‌عامل‌های لینوکس و ویندوز می‌توان تنظیم کرد. برخورداری از هارد SSD سرعت و امنیت سرور مجازی Mexico را افزایش داده است. درضمن، محدودیتی برای افزایش ترافیک در سرور مجازی مکزیکوسیتی نخواهید داشت. علاوه‌بر‌این، با دسترسی کامل به ROOT امکان نصب یا اجرای هر برنامه‌ای به‌صورت منبع‌باز برایتان وجود دارد. در وی‌پی‌اس مکزیک، می‌توانید انواع سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس با توزیع‌های مختلف همچون دبیان یا CentOS را نصب کنید. این سرور مجازی از نرم‌افزار‌های MySQl ،Apache ،PHP ،Perl ،Python و Tomcat پشتیبانی می‌کند.

سیستم‌عامل

لینوکس و ویندوز
نرم‌افزارهای نصب‌شده  MySQl ،Apache ،PHP ،Perl ،Python و Tomcat
گواهی SSL از‌جمله AutoSSL و Comodo
پشتیبانی از سیستم مدیریت محتوا وردپرس، جوملا، دروپال و مدیا‌ویکی 
هارد SSD 
حفاظت  DDOS
کنترل پنل  سی‌پنل و پلسک 

خرید سرور مجازی

مزایای سرور مجازی مکزیک

مهم‌ترین مزیت سرور مجازی مکزیکوسیتی این است که به‌گونه‌ای طراحی شده تا نیاز کاربران را برآورده کند. برای داشتن سرور مجازی مکزیک به منابع فیزیکی یا سخت‌افزارهای پیچیده نیازی نخواهید داشت و به‌محض انتخاب وی‌پی‌اس مکزیک، می‌توانید از کنترل کامل سیستم‌عامل و نرم‌افزار برخوردار شوید. به‌طور‌کلی، از مزایای سرور مجازی مکزیکوسیتی می‌توان به این‌ها اشاره کرد:

  • عملکرد باکیفیت و بدون قطعی
  • برخورداری از هارد SSD
  • مقیاس‌پذیری DDR4
  • آپ‌تایم ۹۹.۹۹درصد
  • بکاپ‌گیری روزانه
  • امنیت چشمگیر داده
  • پهنای باند نامحدود
  • فضای ذخیره‌سازی نامحدود
  • دسترسی به ROOT
  • برخورداری از فناوری مجازی‌سازی

سرور مجازی Mexico، از هارد پرسرعت SSD بهره گرفته است. علاوه‌براین، امکان انتخاب نوع سیستم‌عامل و برنامه‌ای که می‌خواهید سرور اجرا کند، وجود دارد. براساس نوع سیستم‌عامل امکان نصب کنترل‌ پنل‌های مختلف در سرور مجازی فراهم است. برای سیستم‌عامل لینوکس می‌توانید از کنترل پنل‌های سی‌پنل، دایرکت‌ادمین و پلسک استفاده کنید و برای سیستم‌عامل ویندوز نیز کنترل پنل پلسک استفاده می‌شود. سرور مجازی دایرکت ادمین، کنترل‌ پنل سبکی با رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند را در اختیارتان قرار می‌دهد. با این کنترل پنل می‌توانید انواع عملیات مختلف مربوط به وب‌سایت و سرور را مدیریت و سفارشی‌سازی کنید. سرور مجازی سی‌پنل و پلسک نیز عمکلرد مشابه با سایر کنترل پنل‌ها با امکانات و رابط کاربری متفاوت دارند. استفاده از هر کدام از این کنترل‌ پنل‌ها به ارائه‌دهنده سرویس مجازی و انتخاب کاربران بستگی دارد.

سرور مجازی چیست و چگونه کار می‌کند؟ آیا سرور مجازی برای کسب‌وکارهای با ترافیک بالا انتخاب مناسبی است؟ در مقاله زیر بخوانید.

سرور مجازی چیست؟

۱. قابلیت ارتقای سرور مجازی مکزیکوسیتی به‌ کمک DDR4

برخورداری از DDR4 در سرور مجازی Mexico این امکان را فراهم کرده است تا از‌طریق کنترل پنل در زمان دلخواه آن را ارتقا دهید. 

۲. امنیت وی‌ پی‌ اس مکزیکوسیتی در عین قابلیت کنترل همه‌ جانبه

یکی دیگر از مزیت‌های VPS مکزیک، ایمنی فراوان آن است. در این سرور مجازی، دسترسی به ROOT امکان ایجاد هرگونه تغییر در سرور مجازی را برای عملکرد بهتر فراهم کرده است؛ درنتیجه، احتمال وجود هرگونه باگ یا ویروس‌های مخرب را از بین برده است. در‌عین‌حال که تمام کاربران می‌توانند عملکرد سرور مجازی را بهبود ببخشند، سایر کاربران  دسترسی به دیتای سرور نخواهند داشت.

۳.  برخورداری از تنظیمات DDOS و جلوگیری از ورود ویروس‌های مخرب 

VPS مکزیک با برخورداری از تنظیمات DDOS، از ورود ویروس‌های مخرب در‌مقابل داده‌های شما به‌طور‌خودکار جلوگیری می‌کند. علاوه‌بر‌این باتوجه‌به شرکت ارائه‌دهنده سرور مجازی، خدمات فایروال و ضدفیشینگ برای وی‌پی‌اس شما فعال خواهد شد؛ ازاین‌رو، بابت مدیریت و امنیت سرور مجازی نگرانی‌ نخواهید داشت.

خرید سرور مجازی مکزیک

آشنایی با مزایای وی پی اس مکزیک

کاربرد سرور مجازی مکزیک

در وی‌پی‌اس مکزیک، وب‌سایت‌ها یا برنامه‌های شما در محیطی امن میزبانی می‌شود. باتوجه‌به ارائه‌دهنده سرور مجازی که انتخاب می‌کنید، این امکان برایتان وجود دارد با وی‌پی‌اس مکزیک چندین آی‌پی را مدیریت کنید. 

از‌آن‌جاکه امکان ترید و استفاده از پرداخت‌های بین‌المللی برای کاربران ایرانی محدودیت دارد، انتخاب سرور مجازی خارجی کمک می‌کند تا این محدودیت‌ها برداشته شود. سرور مجازی مکزیک به‌دلیل پینگ اندک و سرعت زیادش، گزینه مناسبی برای ترید و تراکنش‌های ارز دیجیتال است. با تغییر آی‌پی ایران و تبدیل آن به آی‌پی مکزیک، می‌توانید در بازارهای بین‌المللی ارز دیجیتال فعالیت کنید.

نکته دیگر اینکه سرعت زیاد وی‌پی‌اس مکزیک آن را برای استفاده بازی‌های آنلاین و گیمینگ مناسب کرده است. با‌این‌حال، برای گیمینگ سرورهای مجازی به‌صرفه‌تری همچون سرور مجازی ترکیه نیز وجود دارد. به‌طور‌کلی، کاربردهای مهم سرور مجازی مکزیک عبارت‌اند از:

  • پرداخت بین‌الملل و پی‌پال
  • فعالیت در حوزه ارز دیجیتال  
  • ایجاد اکانت خارجی بدون محدودیت
  • بازی آنلاین و گیمینگ
  • راه‌اندازی وب‌سایت خبری یا خدماتی یا فروشگاهی

علاوه‌بر‌این، درصورتی‌که قصد دارید در بازار مکزیک تجارت کنید یا کاربران هدفتان در این کشور زندگی می‌کنند، انتخاب سرور مجازی مکزیکوسیتی گزینه هوشمندانه‌ای برای میزبانی وب‌سایت خواهد بود.

برای آشنایی با کاربردها، راهنمای خرید، معایب و مزیت‌های مهم نصب سی پنل در VPS مقاله زیر را بخوانید.

سرور مجازی سی پنل چیست؟

راهنمای خرید سرور مجازی مکزیک

در خرید سرور مجازی Mexico، باتوجه‌به نوع سیستم‌عامل و منابع موردنیاز از‌جمله حافظه رم و فضای هارد و تعداد هسته CPU می‌توانید بهترین پنل را بخرید. درصورتی‌که اطلاع کافی درباره منابع موردنیاز ندارید، می‌توانید پنل پایه را تهیه کنید و درصورت نیاز، آن را ارتقا دهید. نکته دیگری که در انتخاب سرور مجازی مکزیک باید در نظر بگیرید، پشتیبانی شرکت ارائه‌دهنده سرور مجازی است. پیشنهاد می‌کنیم شرکتی را انتخاب کنید که از خدمات پشتیبانی آن مطمئن هستید. ناگفته نماند رضایت مشتریان قبلی در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند. بدین‌ترتیب، خیالتان از بابت پشتیبانی همه‌جانبه شرکت راحت خواهد بود.

پارس پک؛ برترین ارائه‌دهنده سرور مجازی مکزیک

پارس پک به‌عنوان اولین ارائه‌دهنده خدمات ابری، خدمات مربوط به سرور مجازی را با کیفیت مطلوب و پشتیبانی مؤثر و قیمت مناسب ارائه می‌دهد. با تهیه وی‌پی‌اس مجازی مکزیک از پارس پک، در‌کنار زیرساخت سخت‌افزاری قدرتمند از پشتیبانی فنی مناسب کارشناسان پارس پک نیز بهره‌مند خواهید شد. همچنین، امکان بکاپ‌گیری روزانه در پارس پک پشتیبان امنی برای سرور مجازی به‌وجود آورده است تا درصورت نیاز، با یک‌ کلیک تمام اطلاعات را بازیابی کنید.

برای آشنایی با ویژگی‌ها و مزیت‌های استفاده از سرور مجازی دایرکت ادمین مقاله زیر را بخوانید.

سرور مجازی دایرکت ادمین چیست؟

خرید سرور مجازی از خدمات میزبانی پارس پک

اگر اولین تجربه‌تان درزمینه سرورهای مجازی است یا دانش کافی در انتخاب بهترین نوع سرور مجازی  ایرانی یا خارجی دارید، پارس پک، یکی از شرکت‌های هاستینگ قدرتمند ایران، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین پنل را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. برای دریافت هرگونه راهنمایی و مشاوره رایگان از‌طریق تیکت یا تلفن می‌توانید با کارشناسان پارس پک ارتباط بگیرید. همچنین برای مشاهده تعرفه‌ها و اطلاعات بیشتر میتوانید وارد صفحه زیر شوید.

سرور مجازی

جمع‌بندی

سرور مجازی مکزیک با دراختیار گذاشتن آی‌پی ثابت کشور مکزیک، محدودیت‌های مربوط به فیلترینگ و تحریم را برای کاربران ایرانی از بین برده است. با داشتن سرور مجازی مکزیک می‌توانید مانند شهروندان مکزیکی کارهایی مانند خرید‌و‌فروش ارز دیجیتال، پرداخت‌های بین‌الملل، پشتیبانی وب و ساخت اکانت خارجی را انجام دهید.

در این مقاله از بلاگ پارس پک، وی‌پی اس مکزیک و ویژگی‌ها و کاربردهای آن را بررسی کردیم و نحوه خرید آن را توضیح دادیم. درصورتی‌که برای تهیه وی‌پی‌اس مکزیک به راهنمایی نیاز دارید، از مشاوره رایگان کارشناسان پارس پک می‌توانید بهره‌ ببرید. 

سؤالات متداول

۱. مزایای استفاده از سرور مجازی مکزیک چیست؟

برخورداری از امنیت اطلاعات، فضای ذخیره‌سازی نامحدود، بکاپ‌گیری منظم، پهنای باند نامحدود، دسترسی کامل به ROOT و برخورداری از منابع اختصاصی، تنها بخشی از مزایای این سرور مجازی است.

۲. از کجا بدانیم کدام پنل سرور مجازی مکزیک برایمان مناسب است؟

برای شروع می‌توانید با انتخاب طرح پایه، استفاده از سرور مجازی مکزیکوسیتی آغاز کنید و در مواقع لازم، پنل را ارتقا دهید.

۳. آیا امکان نصب نرم‌ افزار روی سرور مجازی مکزیک وجود دارد؟

بله، در این سرور مجازی شما دسترسی کاملی برای نصب هر نوع نرم‌افزار و برنامه را خواهید داشت.

۴. سرور مجازی مکزیک از چه نوع سیستم‌ عاملی پشتیبانی می‌کند؟

روی این سرور مجازی، امکان نصب هر دو سیستم‌عامل لینوکس و ویندوز وجود دارد.

۵. کنترل پنل سرور مجازی مکزیک چیست؟

دسترسی به کنترل پنل‌های سی پنل و پلسک در این سرور مجازی وجود دارد.

۶. میزان پینگ ایران تا سرورهای مجازی مکزیک چقدر است؟

پینگ وی‌پی‌اس مکزیک اندک و درحدود ۲۵۱ میلی‌ثانیه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم