آشنایی با مشخصات و امکانات سرور مجازی نیجریه به زبان ساده

سرور مجازی نیجریه چیست؟
Avatar
نویسنده: سانیا عبدی‌پور
دوشنبه 23 فروردین 1400
مطالعه: ۷ دقیقه ۰ نظر ۳۷۲ بازدید

سرور مجازی نیجریه بهترین عملکرد را برای سیستم‌عامل‌ لینوکس به‌ارمغان می‌آورد. اگر قصد دارید در بازار فارکس و ترید سرمایه‌گذاری کنید یا به‌ فکر رشد و توسعه وب‌سایتتان هستید، وی‌پی‌اس نیجریه یکی از گزینه‌های ایدئال برای انتخاب سرور مجازی خواهد بود. در این مطلب از بلاگ پارس پک، شما را با ویژگی‌ها و کاربردها و مزیت‌های خرید VPS نیجریه آشنا خواهیم کرد. درنهایت با درنظرگرفتن راهنمای خرید سرور مجازی Nigeria، خواهید توانست بهترین پنل این وی‌پی‌اس را متناسب با نوع کاربری‌تان تهیه کنید. 

ویژگی سرور مجازی نیجریه

سرور مجازی نیجریه از‌طریق دیتاسنتر Openprovider در پایتخت این کشور، لاگوست، پشتیبانی می‌شود؛ به‌همین‌دلیل، آن را با نام سرور مجازی لاگوست نیز می‌شناسند. در‌ادامه، شما را با ویژگی‌های وی‌پی‌اس نیجریه آشنا خواهیم کرد.

خرید سرور مجازی

 ۱. سیستم‌ عامل وی‌ پی‌ اس نیجریه

این سرور مجازی قدرتمند مناسب سیستم‌عامل لینوکس طراحی شده است؛ بنابراین، برای اجرای دستورها از پروتکل SSH استفاده می‌کند. انواع توزیع‌های لینوکس از‌جمله اوبونتو، دبیان، CentOS ،openSUSE و فدورا را می‌توانید روی سرور مجازی لینوکس نصب و فعال کنید. با‌این‌حال باتوجه‌به شرکت ارائه‌دهنده و کانفیگ‌های تنظیم‌شده، امکان استفاده از سیستم‌عامل‌های دیگر همچون اندروید و آیفون و ویندوز نیز وجود دارد. دسترسی به سرور مجازی ویندوز نیجریه، اجرای دستورها و استفاده از منابع آن نیز با پروتکل RDP ممکن می‌شود.

۲. کنترل پنل VPS نیجریه

باتوجه‌به نوع سیستم‌عامل، می‌توانید از کنترل پنل‌های سی‌پنل یا دایرکت ادمین برای مدیریت سرور مجازی استفاده کنید.

۳. مشخصات فنی سرور مجازی Nigeria

پردازش وی‌پی‌اس نیجریه برعهده پردازنده‌های قدرتمند Intel Core و Enterprise است. هسته‌های Xeon و AMD پردازش قدرتمندی برای VPS نیجریه رقم زده و این سرور مجازی را به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها تبدیل کرده‌اند. علاوه‌بر‌این، مانند سایر سرورهای مجازی به‌‌دلیل مشترک‌نبودن، از امنیت بسیاری برخوردار است.

۴. سرعت پینگ سرور مجازی لاگوست

باتوجه‌به فاصله دیتاسنترهای نیجریه از ایران، پینگ سرور مجازی لاگوست حدود ۱۷۰ میلی‌ثانیه است. این سرعت پینگ در‌کنار هارد SSD باعث شده است تا سرور مجازی Nigeria از عملکردی پرسرعت برخوردار شود. باوجوداین، برای انجام امور حساسی مثل ترید و فعالیت در بازار فارکس یا گیمینگ، از سرورهای مجازی با پینگ کمتر می‌توانید استفاده کنید. 

به‌طور‌کلی، برخی از ویژگی‌های وی‌پی‌اس نیجریه ازاین‌قرارند:

  • برخورداری از محافظت DDOS
  • دسترسی کامل
  • بهره‌مندی از سی پنل 
  • برخورداری از CDN کلودفلر
  • استفاده از هارد SSD
  • پینگ اندک
  • برخورداری از گواهی SSL
  • قابلیت نصب انواع سیستم‌های مدیریت محتوا از‌جمله وردپرس و جوملا و دروپال
  • برخورداری از نرم‌افزار‌های PHP ،‌‌MysQl ،‌Apache ،‌Perl و پایتون

سرور مجازی لاگوست علاوه‌بر قیمت مقرون‌به‌صرفه‌‌، امن و باکیفیت و مقیاس‌پذیر است؛ درنتیجه برای عملکردهای مختلف این سرور مجازی، مشکلی نخواهید داشت.

خرید سرور مجازی نیجریه

آشنایی با ویژگی‌های وی پی اس نیجریه 

مزایای سرور مجازی نیجریه

ویژگی ارتقاپذیری سرور مجازی Nigeria این امکان را برایتان ایجاد خواهد کرد که هم‌زمان با رشد وب‌سایت و کسب‌وکارتان آن را ارتقا دهید. علاوه‌بر‌این، دسترسی کامل به ROOT امکان کنترل سرور مجازی و نصب نرم‌افزارهای پیشرفته را برای کاربر فراهم کرده است؛ درنتیجه باتوجه‌به نیازتان، می‌توانید نرم‌افزار‌های مختلف را روی وی‌پی‌اس نیجریه به‌راحتی نصب و محیط این سرور مجازی را شخصی‌سازی کنید.

با امکان دسترسی کامل به وی‌پی‌اس نیجریه، می‌توانید در زمان دلخواه وی‌پی‌اس را خاموش و روشن یا ری‌استارت کنید. همچنین باتوجه‌‌به نوع شرکت ارائه‌دهنده خدمات سرور مجازی، می‌توانید از حداکثر ۵ آی‌پی برای انتقال و سرعت بهتر بهره‌مند شوید.

این سرور مجازی با آپ‌تایم ۹۹.۹۹درصد در فناوری مجازی‌سازی خود از قابلیت VMware استفاده کرده است؛ ازاین‌رو، به‌راحتی می‌توانید از آن روی سیستم‌عامل‌های مختلف استفاده کنید. علاوه‌بر‌این، سرور مجازی لاگوست با برخورداری از قابلیت کیل سوئیچ، امکان تغییر آی‌پی طی قطعی و وصلی اینترنت را از بین برده است.

به‌طور‌کلی، هزینه استفاده از سرور مجازی لاگوست ارزان‌تر از سرور اختصاصی است؛ بااین‌حال، از برخی از امکانات سرور اختصاصی از‌جمله امنیت و سرعت و کیفیت بهتر بهره‌مند خواهید شد. 

برای آشنایی با مهم‌ترین معیارهای انتخاب سرور مجازی و نقش موقعیت جغرافیایی در انتخاب وی‌پی‌اس مقاله زیر را بخوانید.

سرور مجازی چیست؟

کاربرد سرور مجازی نیجریه

اگر قصد در نیجریه سرمایه‌گذاری کنید یا مشتریان شما از شهروندان این کشور هستند،  انتخاب سرور نیجریه کارتان را برای امور تجاری راحت خواهد کرد. با دریافت آی‌پی نیجریه، می‌توانید از محدودیت‌های مربوط به ترید یا  وب‌سایت‌های خارجی برای کاربران ایرانی عبور کنید.

کاربردهای مهم سرور مجازی لاگوست عبارت‌اند از:

  • راه‌اندازی وب‌سایت و فروشگاه‌های اینترنتی در سطح ملی و بین‌المللی
  • وب‌سایت شرکت‌هایی با درگاه پرداخت پی‌پال
  • امور مربوط به خدمات پرداخت بین‌المللی
  • توسعه پروژه‌های برنامه‌نویسی
  • گیمینگ و بازی‌های آنلاین
  • ترید و ارز دیجیتال

همچنین درصورتی‌که شرکت ارائه‌دهنده کانفیگ را انجام دهد‌، از وی‌پی‌اس نیجریه روی گوشی نیز می‌توانید استفاده کنید؛ بنابراین، یک آی‌پی ثابت از کشور نیجریه خواهید داشت که در استفاده از  آن، با محدودیت آی‌پی ایران مواجه نخواهید شد.

راهنمای خرید سرور مجازی نیجریه

وی‌پی‌اس نیجریه پنل‌های مختلفی دارد. این پنل‌ها براساس نوع سیستم‌عامل، میزان هارد SSD، پهنای باند، CPU، میزان رم و پورت گزینه‌های متفاوتی ارائه می‌دهند. برای مثال، امکان انتخاب رم از ۳۲ تا ۱۲۸ گیگابایت وجود دارد.

برای خرید سرور مجازی نیجریه، نیاز است که براساس منابع موردنیازتان، یکی از پنل‌های این سرور مجازی را تهیه کنید. به‌عنوان مثال، برای استفاده از وی‌پی‌اس نیجریه به‌منظور راه‌اندازی وب‌سایت، احتمالاً به پهنای باند بیشتر و برای استفاده از آن برای سرور گیمینگ، به رم و CPU بیشتر نیاز خواهید داشت. علاوه‌بر‌این، می‌توانید کارتان را با پنل پایه سرور مجازی Nigeria آغاز کنید و درصورت نیاز آن را به پنل حرفه‌ای‌تر ارتقا دهید.

درکنار نکاتی که برای خرید وی‌پی‌اس نیجریه در نظر می‌گیرید، این موضوع را به‌خاطر بسپارید که سرویس مدنظر را از شرکت ارائه‌دهنده معتبر تهیه کنید. پشتیبانی فنی مناسب شرکت ارائه‌دهنده باعث می‌شود در‌صورت بروز مشکل یا اختلال در سرور مجازی، در سریع‌ترین زمان مشکلات برطرف شود؛ درغیر‌این‌‌صورت، حتی با داشتن بهترین پنل VPS نیجریه، پشتیبانی بی‌کیفیت تجربه خوشایندی از خرید vps نیجریه برایتان به‌ارمغان نخواهد آورد. 

در این زمینه، می‌توانید از تجربه مشتریان قبلی استفاده کنید. علاوه‌بر‌این، درصورتی‌که به‌دنبال پشتیبانی باکیفیت و مؤثری هستید، کارشناسان پارس پک مشتاق راهنمایی شما هستند.

برای آشنایی با ویژگی‌ها، کاربردها، مزیت‌ها، قیمت و راهنمای خرید سرور مجازی آفریقای جنوبی مقاله زیر را بخوانید.

سرور مجازی آفریقای جنوبی چیست؟

جمع‌بندی

سرور مجازی نیجریه یکی از سرورهای مجازی قدرتمند برای پشتیبانی از سیستم‌عامل لینوکس است. این سرور مجازی با امکانات و ویژگی‌هایش، گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه برای کاربران وب محسوب می‌شود. سرور مجازی نیجریه با برنامه‌های مدیریت‌شده، پهنای باند نامحدود، گواهی SSL و هارد SSD، برای پشتیبانی از سیستم‌عامل لینوکس طراحی شده است. با‌این‌حال باتوجه‌به کانفیگ این سرور مجازی، امکان استفاده از آن برای سیستم‌عامل‌های دیگر نیز وجود دارد.

در این مطلب از بلاگ پارس پک، درباره ویژگی‌ها و کاربرد‌ها و نحوه انتخاب بهترین پنل سرور مجازی نیجریه صحبت کردیم. درصورتی‌که برای انتخاب سرور مجازی لاگوست به راهنمایی نیاز دارید، می‌توانید با کارشناسان پارس پک به‌رایگان مشورت کنید. دیدگاه شما درباره سرور مجازی نیجریه چیست؟ آیا تابه‌حال استفاده از این سرور را تجربه کرده‌اید؟ نظرتان را ازطریق بخش کامنت با ما به‌اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

۱. سرور مجازی نیجریه چیست؟

وی‌پی‌اس نیجریه از پایگاه داده واقع در شهر لاگوست، پایتخت نیجریه، ارائه می‌شود. در این سرور مجازی، امکان کنترل و پیکربندی و سفارشی‌کردن برای کاربر وجود دارد.

۲. سرور مجازی نیجریه بهتر است یا سرور اشتراکی؟

در وی‌پی‌اس نیجریه، علاوه‌بر سرعت و عملکرد بهتر، امکان سفارشی‌سازی براساس نیازتان وجود دارد؛ درحالی‌که در سرور اشتراکی امکان نصب نرم‌افزار‌های دلخواه و سفارشی‌سازی سرور وجود ندارد.

۳. آیا سرور مجازی نیجریه مناسب کار من است؟

اگر ترافیک وب‌سایت یا سرعت مورد‌نیازتان به‌گونه‌ای است که هاست مشترک پاسخ‌گوی آن نیست، وی‌پی‌اس نیجریه انتخابی هوشمندانه و مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. 

۴. سیستم‌عامل سرور مجازی نیجریه چیست؟

Vps نیجریه از سیستم‌عامل لینوکس و انواع توزیع‌های آن پشتیبانی می‌کند.

۵. میزان پینگ سرور مجازی نیجریه به ایران چقدر است؟

وی‌پی‌اس نیجریه از پینگ ۱۷۰ میلی‌ثانیه برخوردار است.

۶. آیا سرور مجازی نیجریه برای امور مربوط به ترید یا گیمینگ مناسب است؟

کیفیت و پردازش وی‌پی‌اس نیجریه سرعت مناسبی برای کاربردهای مختلف فراهم کرده است. بااین‌حال، باتوجه‌به میزان پینگ ۱۷۰ میلی‌ثانیه و حساسیت این امور، از سایر سرورهای مجازی با پینگ بهتری نیز می‌توانید استفاده کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم