سرور مجازی آفریقای جنوبی چیست؟ ۷ نکته مهم برای خرید VPS آفریقای جنوبی

Avatar
نویسنده: لیلا محمدی
چهارشنبه 30 آذر 1401
مطالعه: ۹ دقیقه ۰ نظر ۶۸۷ بازدید

سرور مجازی آفریقای جنوبی به‌عنوان یکی از سرورهای محبوب جهان شناخته می‌شود. این سرور کامپیوتری قدرتمند است که همه اطلاعات و فایل‌های وب‌سایت شما روی آن بارگذاری می‌شود. با خرید سرور مجازی آفریقا می‌توانید تحریم‌ها را دور بزنید و با آی‌پی ثابت کارهای مدنظرتان را انجام دهید. نکته مهم دیگر اینکه انواع سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس روی این سرور مجازی نصب می‌شوند و نیازهای شما را برآورده می‌کند. در این مقاله از بلاگ پارس پک، قصد داریم شما را با سرور مجازی آفریقای جنوبی و کاربردها و مزیت‌های آن آشنا کنیم؛ پس تا انتهای مطلب با همراه باشید.

سرور مجازی آفریقای جنوبی چیست؟

وی‌پی‌اس آفریقای جنوبی کامپیوتر مجازی همیشه روشن و متصل به اینترنت است و امکان دسترسی به داده‌ها از راه دور و از‌طریق اینترنت را فراهم می‌کند. این سرور مجازی منابع سخت‌افزاری بسیار قدرتمندی دارد و از ترافیک زیادی پشتیبانی می‌کند. سرور مجازی آفریقای جنوبی به‌صورت فیزیکی در دیتاسنترهای آفریقا میزبانی می‌شود و معمولاً آی‌پی آن متعلق به شهرهای ژوهانسبورگ و کیپتاون است. با استفاده از سرور مجازی آفریقا مانند شهروندان این کشور، صاحب IP اختصاصی آفریقا می‌شوید و با امنیت بسیار زیاد از اینترنت استفاده می‌کنید.

محدودیت‌های IP ایران را می‌توانید با آی‌پی ثابت و اختصاصی سرور مجازی آفریقا از بین ببرید. در وی‌پی‌اس آفریقای جنوبی دسترسی Root یا Administrator به شما داده می‌شود و می‌توانید تنظیمات و نصب نرم‌افزارهای سفارشی را به‌دل‌خواه انجام دهید. سرور مجازی آفریقا آپ‌تایم مداوم، سرعت اینترنت و پورت سریع و ترافیک فراوان را دراختیارتان قرار می‌دهد.

با دسترسی کامل به آفریقای جنوبی VPS، می‌توانید در هر لحظه سرور را خاموش، روشن، ری‌استارت و به‌طور‌کلی کنترل کنید. این وی‌پی‌اس برای تریدرهایی که به آی‌پی ثابت نیاز دارند، بسیار کاربردی است و به آن‌ها امکان می‌دهد تا در امنیت کامل و با عبور از تحریم‌ها در بازارهای مالی مانند بایننس و فارکس فعالیت کنند. همچنین، از سرور مجازی ژوهانسبورگ برای ثبت‌نام در وب‌سایت‌های خارجی و شارژ اپلیکیشن‌های گیم و شرکت در آزمون‌های بین‌المللی می‌توان استفاده کرد.

خرید سرور مجازی

ویژگی سرور مجازی آفریقای جنوبی

  • امکان نصب انواع سیستم‌عامل‌های لینوکسی و ویندوزی
  • بهره‌مندی از منابع اختصاصی
  • قابلیت ارتقای منابع در هر زمان
  • برخوردار از IP ثابت و اختصاصی
  • دسترسی Root یا Administrator
  • پردازنده‌ قدرتمند
  • پورت پرسرعت
  • ترافیک فراوان
  • آپ‌تایم مداوم

کاربردهای سرور مجازی آفریقای جنوبی

سرور مجازی کیپتاون آفریقا کاربردهای زیادی دارد که در‌ادامه، به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • میزبانی وب‌سایت‌های پربازدید
  • جایگزین VPN
  • استفاده برای میل سرور و دیتابیس سرور
  • آزمایش کدهای برنامه‌نویسی
  • انجام کارهای نیازمند به ترافیک زیاد
  • فعالیت در بازارهای مالی و رمز‌ارزها
خرید سرور مجازی آفریقای جنوبی

کاربرد سرور مجازی ژوهانسبورگ چیست؟

مزایای سرور مجازی آفریقای جنوبی

سرور مجازی آفریقا بهترین گزینه برای کاربرانی است که به سرعت و امنیت فراوان نیاز دارند. وب‌سایت‌های پربازدید به سروری احتیاج دارند که فضای ذخیره‌سازی کافی را فراهم کنند و CPU قدرتمندی نیز داشته باشند. 

وی‌پی‌اس آفریقای جنوبی منابع سخت‌افزاری قدرتمندی دارد و بر بهبود سرعت وب‌سایت تأثیرگذار است و موجب می‌شود تا کاربران رضایت بیشتری داشته باشند و بازدهی وب‌سایت را نیز افزایش می‌دهد؛ بنابراین، می‌توان گفت که این سرور مجازی به‌طور غیرمستقیم روی سئو وب‌سایت نیز تأثیر می‌گذارد. 

در سرور مجازی آفریقای جنوبی، ویژگی کیل سوئیچ (Kill Switch) استفاده شده است که باعث می‌شود نگران قطع و وصلی اینترنت و افشای آی‌پی نباشید. این سرور به شما کمک می‌کند تا حساب مالی‌تان به‌دلیل غیرمجاز‌بودن IP ایران مسدود نشود و نگران از‌دست‌رفتن سرمایه خود نباشید.

دیتابیس و تمام فایل‌های شما در وی‌پی‌اس آفریقا در امان است و سرورهای دیگر به آن دسترسی نخواهند داشت. علاوه‌براین، امکان نصب انواع سیستم‌عامل ویندوز و لینوکس روی این سرور وجود دارد. شما می‌توانید با‌توجه‌به نیاز خود منابع سرور از‌جمله RAM ،‌CPU، پهنای باند و فضای ذخیره‌سازی سرور مجازی کشور آفریقا را طبق نیازتان افزایش دهید. بعد از اتصال به سرور مجازی آفریقای جنوبی، به‌راحتی می‌توانید از تحریم‌های اِعمال‌شده روی IP ایران عبور کنید و بدون نگرانی به فعالیتتان ادامه دهید. حفظ اطلاعات هر وب‌سایت لازم و ضروری است و سرور آفریقا به شما امکان می‌دهد تا از‌طریق پنل مدیریت در زمان‌های دلخواه از داده‌های خود بکاپ تهیه و در‌صورت نیاز آن‌ها را بازیابی کنید.

VPS چیست و به چه کاری می‌آید؟ کاربرد سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی ایران یا خارج؛ کدام بهتر است؟ در مقاله زیر بخوانید.

سرور مجازی چیست؟

راهنمای خرید سرور مجازی آفریقای جنوبی

حالا که می‌دانید آفریقای جنوبی VPS چیست و چه مزایا و کاربردهایی دارد، برای خرید این سرور مجازی باید به نکاتی توجه کنید. برخی از این نکات عبارت‌اند از:

۱. نوع سیستم‌ عامل

همان‌طور‌که می‌دانید، سرور مجازی ویندوز سرویسی است که ویندوز سرور را اجرا می‌کند و سرور مجازی لینوکس سرویسی است که سیستم‌عاملش لینوکس باشد. انتخاب هر‌کدام از این سیستم‌عامل‌ها به ظاهر گرافیکی، امنیت، زبان برنامه‌نویسی، اتصال و دیتابیس مربوط است. 

به‌طورکلی، سرورهای ویندوز با رابط کاربری گرافیکی GUI کار می‌کنند که فضای آن شبیه به ویندوز است. سیستم‌عامل لینوکس رابط گرافیکی ندارد و از‌طریق Command Line کار می‌کند. هنگام خرید سرور مجازی کیپتاون آفریقا، با‌توجه‌به کنترل پنل و انواع نرم‌افزارهایی که می‌خواهید روی سرور اجرا کنید، باید تصمیم بگیرید که کدام سیستم‌عامل را انتخاب ‌کنید.

۲. منابع مورد‌ نیاز

هنگام خرید سرور مجازی آفریقا باید منابع سخت‌افزاری موردنیازتان مانند RAM و هارد SSD و سی‌پی‌یو را مشخص کنید و پلن متناسب با نیازتان را بخرید. معمولاً منابع به تعداد بازدیدکنندگان و حجم فایل‌های بارگذاری از‌جمله ویدئوها و تصویرها و فایل‌های صوتی بستگی دارد. 

وب‌سایت‌هایی با محتواهای ویدئویی بیشتر قطعاً به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارند. به‌طور‌کلی، دو نوع حافظه وجود دارد: HDD و SSD. معمولاً SSD بهتر از HDD عمل می‌کند. علاوه‌بر‌این، باید به ترافیک روزانه وب‌سایت و تعداد کاربران آن توجه و میزان CPU و RAM و هارد را تعیین کنید. ناگفته نماند امکان ارتقای منابع نیز از ویژگی‌های بسیار مهمی است که باید به آن دقت کنید.

۳. پهنای باند

امروزه، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات میزبانی سرورهای مجازی را با پهنای باند مختلفی ارائه می‌کنند. در‌واقع، پهنای باند سرعت لود‌شدن اطلاعات و صفحه وب‌سایت را نشان می‌دهد؛ بنابراین، هنگام خرید سرور مجازی ژوهانسبورگ به این نکته توجه کنید که هرچه میزان پهنای باند سرور بیشتر باشد، سرور داده‌های بیشتری را منتقل می‌کند.

۴. آپ‌ تایم‌ بودن سرور

اگر کاربر نتواند در زمان مناسب به محتوای وب‌سایت دسترسی پیدا کند، قطعاً کسب‌وکارتان با مشکل مواجه می‌شود و موتور جست‌وجوی گوگل نیز به‌مرور‌زمان شما را به‌عنوان وب‌سایت نامطمئن می‌شناسد و روی رتبه‌بندی وب‌سایت تأثیر منفی می‌گذارد. بنابراین، آپ‌تایم از ویژگی‌های مهمی است که باید موقع خرید سرور مجازی آفریقای جنوبی به آن توجه کنید.

۵. امنیت سرور

امنیت سرور مجازی در پایداری وب‌سایت نقش مهمی ایفا می‌کند؛ زیرا هکرها همیشه به‌دنبال دسترسی و آسیب‌زدن به سرور و سرقت اطلاعات مالی هستند؛ بنابراین، موقع خرید وی‌پی‌اس آفریقا توجه کنید که شرکت ارائه‌دهنده خدمات میزبانی امنیت سرور شما را تضمین کند.

۶. پشتیبانی

هنگام خرید آفریقای جنوبی VPS، شرکتی را انتخاب کنید که خدمات پشتیبانی ۲۴ساعته را ارائه دهد تا اگر وب‌سایتتان با مشکل فنی یا Down شدن مواجه شد، بتوانید با بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

۷. دیدگاه‌ های مشتریان

یکی دیگر از معیارهای انتخاب وی‌پی‌اس آفریقا، بررسی دیدگاه‌های مشتریان است. دیدگاه‌های مشتریان به شما کمک می‌کند تا پلن‌های میزبانی‌ای را انتخاب کنید که ارزش خرید دارند. همچنین، این دیدگاه‌ها میزان اعتبار و شهرت و کیفیت خدمات شرکت ارائه‌دهنده را نشان می‌دهد و در تصمیم‌گیری به شما کمک می‌کند.

آموزش نصب و راه‌اندازی سرور مجازی ویندوز و کاربردها و مزیت‌های آن را در مقاله زیر بخوانید.

سرور مجازی ویندوز چیست؟

قیمت سرور مجازی آفریقای جنوبی

قیمت وی‌پی‌اس آفریقا بسته‌ به عواملی مانند پردازنده، رم، هارد و نوع سیستم‌عامل متغیر است و بعد از بررسی منابع، باید پلن مورد‌نیاز خود را تهیه کنید.

خرید سرور مجازی از خدمات هاستینگ پارس پک

اگر اولین تجربه‌تان درزمینه سرورهای مجازی است یا دانش کافی در انتخاب بهترین نوع سرور مجازی  ایرانی یا خارجی دارید، پارس پک، یکی از شرکت‌های هاستینگ قدرتمند ایران، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین پنل را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. برای دریافت هرگونه راهنمایی و مشاوره رایگان از‌طریق تیکت یا تلفن می‌توانید با کارشناسان پارس پک ارتباط بگیرید. همچنین برای مشاهده تعرفه‌ها و اطلاعات بیشتر میتوانید وارد صفحه زیر شوید.

خرید سرور مجازی

جمع‌بندی

سرور مجازی آفریقای جنوبی یکی از دیتاسنترهای قدرتمند دنیاست و آی‌پی آن به شهر ژوهانسبورگ تعلق دارد. این سرور مجازی آی‌پی ثابت یکی از گزینه‌های برتر برای جلوگیری از ایجاد مشکل در انجام معاملات بورس خارجی مانند بایننس و فارکس است. VPS مجازی آفریقای جنوبی مزایای زیادی از‌جمله امنیت فراوان و آپ‌تایم مداوم و مقیاس‌پذیری دارد و کاربران می‌توانند بدون قطعی و در امنیت کامل از آن استفاده کنند. در این مقاله از بلاگ پارس پک، سرور مجازی آفریقای جنوبی و کاربردها و مزیت‌های آن را کاملاً توضیح دادیم تا بهتر بتوانید سرور مدنظرتان را بخرید. اگر سؤال یا ابهامی درباره خرید سرور مجازی آفریقای جنوبی دارید، آن را در بخش نظرات با ما به‌اشتراک بگذارید تا کارشناسان پارس پک در کوتاه‌ترین زمان پاسختان را بدهند.

سؤالات متداول

۱. آیا امکان دسترسی به سرور مجازی آفریقای جنوبی وجود دارد؟

بله، با خرید این سرور امکان دسترسی کامل Root (سرورهای لینوکسی) یا Administrator (سرورهای ویندوزی) وجود دارد.

۲. استفاده از سرور مجازی آفریقای جنوبی چه مزایایی دارد؟

شما می‌توانید با استفاده از سرور مجازی آفریقای جنوبی امنیت و سرعت بسیاری را در بارگذاری صفحات وب‌سایت تجربه کنید. همچنین، این سرور IP اختصاصی و ثابتی را در‌اختیار شما قرار می‌دهد که ریسک از‌دست‌رفتن اطلاعات و سرمایه را از بین می‌برد.

۳. با ارتقای سرور مجازی آفریقای جنوبی IP تغییر می‌کند؟

خیر، شما می‌توانید سرور مجازی خود را با همان آی‌پی و داده‌ها ارتقا دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم