سرور مجازی سوئیس چیست؟ ۶ ویژگی مهم VPS سوئیس که حتماً باید بدانید!

Avatar
نویسنده: تیم نویسندگان بلاگ پارس پک
پنج‌شنبه 15 دی 1401
مطالعه: ۱۴ دقیقه ۰ نظر ۶۱۵ بازدید

سرور مجازی سوئیس یکی از سرویس‌هایی است که استفاده از آن کسب‌وکارتان را در مسیر رشد و توسعه قرار می‌دهد. آیا قصد دارید سرور مجازی سوئیس بخرید؛ اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ در این مقاله از بلاگ پارس پک، نکاتی برای انتخاب سرور مجازی سوئیس ارائه می‌دهیم و برخی از قابلیت‌ها و کاربردهای این سرور را بررسی می‌کنیم؛ پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

سرور مجازی سوئیس چیست؟

سرور مجازی سوئیس نوعی سرور واقع در کشور سوئیس است که می‌تواند برای میزبانی وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها و سایر داده‌ها استفاده شود. این سرورها در‌مقایسه‌با هاست‌های سنتی، مزایای زیادی مانند بهبود عملکرد و امنیت بیشتر و توانایی شخصی‌سازی محیط سرور ارائه می‌دهند.

VPS سوئیس در مراکز داده واقع در سوئیس میزبانی می‌شود که به‌دلیل بی‌طرفی سیاسی و قوانین پیشرفته حفظ حریم خصوصی مشهور است؛ به‌همین‌دلیل، باعث افزایش امنیت داده‌های شما می‌شود. 

علاوه‌براین، سرور مجازی سوئیس به‌دلیل اتصال به اینترنت پُرسرعت و سخت‌افزار عالی، عملکرد کم‌نظیری ارائه می‌دهد. با سرور مجازی سوئیس، می‌توانید مطمئن باشید که به سروری ایمن و سریع دسترسی دارید.

خرید سرور مجازی

ویژگی‌ ها و مزیت‌ های سرور مجازی سوئیس

سوئیس یکی از سرورهای مجازی محبوب را برای استفاده افراد و مشاغل و سازمان‌ها دارد. VPS سوئیس با ارائه عملکرد مطلوب و ایمنی مناسب انتخابی ایدئال برای کسانی است که به‌دنبال هاستی مطمئن و مقرون‌به‌صرفه می‌گردند. از مزیت‌‌های مهم این سرویس می‌توان به قابلیت انتخاب نوع سیستم‌عامل ویندوز، لینوکس یا سایر سیستم‌عامل‌ها اشاره کرد. با انتخاب سیستم‌عامل ویندوز از سرور مجازی ویندوز با امکانات و قابلیت‌های ویندوزی بهره‌مند می‌شوید. درصورت انتخاب سیستم‌عامل لینوکس نیز می‌توانید از سرور مجازی لینوکس با ویژگی‌های منحصربه‌فرد استفاده کنید. درادامه، به مزیت‌ها و ویژگی‌های سرور مجازی سوئیس اشاره می‌کنیم.

۱. افزایش امنیت

سرور مجازی سوئیس انتخابی عالی برای سازمان‌ها یا افرادی است که به امنیت بسیار زیادی احتیاج دارند. اولین نکته‌ای که با شنیدن نام سوئیس به ذهنمان می‌آید، امنیت فراوان است. سرور‌های مجازی سوئیس هم از این قاعده مستثنی نیستند و مانند بانک‌های این کشور ضمن امنیت بسیار زیاد، تابع قوانین سخت‌گیرانه‌ای برای حفظ حریم خصوص کاربران هستند. 

خریداران VPS سوئیس می‌توانند مطمئن باشند که از تمامی داده‌هایشان به‌درستی حفاظت می‌شود؛ زیرا سرور مجازی ژنو با پروتکل‌های امن زیادی طراحی شده‌اند. علاوه‌براین، این سرورها می‌توانند چندین سیستم‌عامل را میزبانی و از تمام داده‌ها در‌برابر نرم‌افزارهای مخرب محافظت کنند. 

۲. سخت‌ افزار توانمند و پُرسرعت

سخت‌افزار سرور مجازی معیار مهم دیگری است که باید در نظر گرفته شود. با خرید سرور مجازی سوئیس، می‌توانید مطمئن باشید که به سروری با سخت‌افزار به‌روز و مطمئن دسترسی دارید. درواقع، VPS سوئیس از جدیدترین فناوری‌ها برای افزایش کارایی برخوردار است.

سرورهای مجازی سوئیس از پردازنده‌های قدرتمند، مادربردها، رم‌های پیشرفته و دستگاه‌های ذخیره‌سازی مانند هارد دیسک‌ پرسرعت (SSD) استفاده می‌کنند. این سرورها با وجود این ترکیب قدرتمند نیز بسیار انعطاف‌پذیر هستند؛ بنابراین، اگر کسب‌وکارتان به منابع بیشتری نیاز دارد، می‌توانید به‌راحتی سخت‌افزار را ارتقا دهید.

در سرور مجازی سوئیس با دسترسی کامل روت و ادمین می‌توانید نرم‌افزارهای سفارشی سازگار با سیستم‌عامل ماشین مجازی خود را نصب و استفاده کنید. این سرویس اینترنت پُرسرعت و سخت‌افزار عالی دارد و باعث می‌شود محدودیت‌های IP ایران برای فعالیت در گیم، ترید و جابه‌جایی ارز ازطریق پی‌پال از بین برود. با سرور مجازی سوئیس پایداری و قابلیت اطمینان کم‌نظیر سخت‌افزارهای به‌روز و توانمند را تجربه خواهید کرد و با انعطاف‌پذیری بالا می‌توانید منابع وی‌پی‌اس خود را افزایش یا حتی کاهش دهید.

سخت‌افزار سرورهای سوئیس با وسواس زیادی انتخاب شده است تا با جدیدترین نرم‌افزارها و سیستم‌عامل‌ها سازگار باشند. همه این‌ها بدین‌معنی است که می‌توانید حداکثر کارایی را از سرویس سرور مجازی سوئیس دریافت کنید. 

۳. پهنای باند نامحدود

در سرور مجازی ژنو، با وجود پهنای باند نامحدود مشکلی بابت دسترسی به داده‌ها نخواهید داشت. این سرورها برای مشاغلی بسیار مفید هستند که می‌خواهند خدمات ثابت و با‌کیفیتی را به مشتریان خود ارائه دهند. علاوه‌براین، سرور مجازی خارج برای کسانی ایدئال است که به حجم زیادی از ذخیره‌سازی داده و پهنای باند بسیار نیاز دارند. با استفاده از پهنای باند نامحدود، افراد و سازمان‌ها بدون نگران بابت فضای محدود یا مصرف منابع‌، می‌توانند به‌سرعت به داده‌ها دسترسی داشته باشند.

۴. سرعت کم‌ نظیر

یکی از مزایای مهم استفاده از سرور مجازی اختصاصی سوئیس، بهبود عملکرد است. با سرور اختصاصی، منابع بیشتری مانند رم و پردازنده در‌اختیار خواهید داشت تا برنامه‌ها و وب‌سایت‌های خود را با سرعت بسیار زیاد اجرا کنید. این نکته باعث می‌شود تا حجم بیشتری از ترافیک را در‌اختیار داشته باشید و وب‌سایت یا برنامه شما سریع‌تر بارگذاری شود. 

علاوه‌براین، سرور اختصاصی کمتر دچار ازکارافتادگی می‌شود؛ زیرا منابع یا برنامه‌ها به‌اشتراک گذاشته نمی‌شوند و این موضوع به وب‌سایت یا برنامه شما کمک می‌کند تا حتی در زمان اوج مصرف برای کاربران و مشتریان در‌دسترس باقی بماند.

۵. انعطاف‌ پذیری 

وقتی نوبت به راه‌اندازی کسب‌وکار می‌رسد، انعطاف‌پذیری سرور مجازی اهمیت فراوانی خواهد داشت. با سرور مجازی سوئیس، می‌توانید به‌سرعت ظرفیت ترافیک داده‌ها را افزایش دهید یا تغییراتی در سخت‌افزار سیستم خود ایجاد کنید. این بدان‌معناست که سیستم می‌تواند همراه با گسترش کسب‌وکارتان رشد کند و به شما امکان می‌دهد تا درصورت نیاز منابع را ارتقا دهید. 

۶. قیمت سرور مجازی سوئیس

وقتی از مقرون‌به‌صرفه‌بودن صحبت می‌شود، VPS سوئیس انتخابی عالی بدون قربانی‌کردن خصوصیاتی مثل کیفیت و عملکرد است. سرور ابری سوئیس باتوجه‌به قدرت و کارایی‌اش درمقایسه‌با سایر گزینه‌ها ارزش بیشتری برای خرید دارد و به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا با هزینه مناسب، قدرت و عملکردی مشابه سرور اختصاصی در‌اختیار داشته باشند. 

وی‌پی‌اس چیست و چه کاربردی دارد؟ ویژگی‌های سرور مجازی باکیفیت چیست؟ در مقاله زیر بخوانید.

سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی سوئیس مناسب چه افرادی است؟

در‌ادامه، درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد که سرور مجازی سوئیس برای کدام دسته از افراد و سازمان‌ها مناسب است. اگر به‌دنبال گزینه‌ای عالی برای میزبانی داده‌های خود هستید، ما به شما کمک می‌کنیم تا متوجه شوید که سرور مجازی سوئیس گزینه مناسبی برای شما خواهد بود یا نه.

۱. برای فریلنسرها

فریلنسرها اغلب برای ذخیره و اشتراک‌گذاری فایل‌ها و اسناد مهم و میزبانی وب‌سایت خود به سرورهای مجازی نیاز دارند. برای این افراد، بی‌شک سرور مجازی سوئیس راه‌حل مناسبی خواهد بود؛ چون امنیت بسیار زیادی دارد. 

سرورهای سوئیس از سخت‌افزارهای به‌روز و جدیدترین پروتکل‌های رمزگذاری استفاده می‌کنند که آن‌ها را بسیار ایمن می‌کند. به‌علاوه، آن‌ها در کشوری قرار دارند که احتمال خطر سرقت داده‌ها بسیار کم است‌؛ یعنی لازم نیست نگران به‌خطر‌افتادن یا دزدیده‌شدن داده‌های خود باشید. 

این سرورها فضای ذخیره‌سازی مناسب و پهنای باند نامحدودی را فراهم و تضمین می‌کنند که فضای کافی برای همه اسناد و وب‌سایت‌های خود را در‌اختیار دارید. سرور مجازی ژنو علاوه‌بر امنیت عالی، مقرون‌به‌صرفه است و به شما امکان می‌دهد تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید. 

خرید سرور مجازی سوئیس

کاربرد سرور مجازی سوئیس

۲. برای گیمرها و میزبان‌ های وب‌ سایت‌ های بازی

برای گیمرها و صاحبان وب‌سایت‌های بازی، سرور مجازی سوئیس بهترین انتخاب است؛ زیرا سرعت و امنیت بسیار زیادی دارد. این افراد با خرید وی‌پی‌اس سوئیس، می‌توانند مطمئن باشند که سرور بازی بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ یعنی هنگام بازی حداقل تأخیر وجود خواهد داشت و آن را به تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر تبدیل می‌کند.

برای صاحبان وب‌سایت‌های بازی، سرور مجازی سوئیس راه‌حل ایدئالی به‌منظور اجرای روان و ایمن وب‌سایت آنان است. سرعت و ایمنی فراوان این سرورها آن‌ها را به انتخابی عالی برای میزبانی حجم زیادی از داده‌ها و ترافیک تبدیل می‌کند. ویژگی‌های امنیتی قدرتمند نیز به محافظت از داده‌های کاربران کمک می‌کند و اطمینان می‌دهد که مشتریان می‌توانند به وب‌سایت شما اعتماد کنند.

۳. برای نام‌ نویسی در وب‌ سایت‌ ها

امکان ثبت‌نام در بعضی از وب‌سایت‌ها و بهره‌مندی از خدماتشان فقط از بعضی لوکیشن‌ها امکان‌پذیر است. گفتنی است IP کشور ایران باتوجه‌به وضع محدودیت‌های بی‌سابقه، در هر وب‌سایتی‌ پذیرفته نمی‌شود و کاربران با خطر حذف‌ یا غیر‌فعال‌شدن حساب کاربری خود مواجه هستند. از‌جمله این وب‌سایت‌ها می‌توان به صرافی‌های ارزهای دیجیتال و وب‌سایت‌های نقل‌و‌انتقال مالی مانند پی‌پال و سایر وب‌سایت‌های ثبت‌نامی برای افراد خاص و دانشجویان اشاره کرد.

استفاده از سرور مجازی سوئیس بدین‌معنی است که کاربران یک آدرس IP خواهند داشت که اتصال آن‌ها را به‌عنوان مبدأ سوئیس شناسایی می‌کند. همچنین، تضمین می‌کند که لوکیشن واقعی آن‌ها به‌هیچ‌عنوان برای وب‌سایت‌ها مشخص نشود. این موضوع به‌خصوص برای وب‌سایت‌هایی مانند بانک‌ها و خُرده‌فروش‌های آنلاین و خدمات دولتی بسیار مفید است که به اقدامات امنیتی بیشتری نیاز دارند.

علاوه‌براین، محیط امن سوئیس مناسب افرادی است که به ذخیره اطلاعات یا اسناد حساس نیاز دارند و برایشان مهم است که داده‌هایشان به‌خطر نمی‌افتد یا به‌سرقت نمی‌رود. نکته مهم دیگر اینکه وی‌پی‌اس سوئیس برای کسانی مفید است که قصد دارند از خدمات وب‌سایت‌هایی استفاده کنند که به موقعیت مکانی کاربر حساس هستند. 

همه چیز درباره سرور مجازی اقتصادی و مناسب را در مقاله زیر بخوانید.

سرور مجازی اقتصادی چیست؟

راهنمای خرید سرور مجازی سوئیس

درادامه، به پنج نکته ضروری اشاره می‌کنیم که به شما کمک می‌کند تا هنگام خرید سرور مجازی سوئیس، بهترین گزینه را انتخاب کنید. این نکات عبارت‌اند از:

۱. تحقیق کنید

وقتی نوبت به خرید سرور مجازی ژنو می‌رسد، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید، این است که وقت بگذارید و درباره آن تحقیق کنید. مهم است که بدانید ارائه‌دهندگان مختلف چه سروری را با چه ویژگی‌هایی عرضه می‌کنند. 

بررسی این اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند تا انتخاب‌های خود را محدود و بهترین و مناسب‌ترین ارائه‌کننده را برای نیازهایتان پیدا کنید. علاوه‌براین، دیدگاه‌های سایر کاربران این خدمات را به‌دقت بخوانید تا از امنیت و عملکرد بی‌نقص آن‌ها مطلع شوید.

عامل مهم دیگر هزینه است. قیمت سرورهای مجازی در سوئیس بسته به ارائه‌دهنده و سخت‌افزار و امکانات، ممکن است بسیار متفاوت باشد.  قبل از ثبت‌نام برای هر نوع سرویسی، مطمئن شوید که اطلاعات و مشخصات سرویس مدنظرتان را به‌دقت مطالعه کرده‌اید؛ زیرا تنها در این صورت است که به‌ازای هزینه پرداختی می‌توانید از بیشترین امکانات بهره‌مند شوید. علاوه‌براین، مراقب هرگونه کارمزد پنهان یا هزینه‌های اضافی مرتبط با خریدتان باشید.

در‌ضمن، باید بررسی کنید که آیا ارائه‌دهنده امکان ارتقای منابع سخت‌افزاری سرویس را در آینده برای شما فراهم می‌کند یا خیر. همچنین، امکان برقراری ارتباط سریع با پشتیبانی شرکت درصورت بروز هرگونه مشکل یا داشتن سؤال ضروری است. 

۲. نیازهایتان را بشناسید

قبل از اینکه جست‌وجوی خود را برای سرور مجازی ژنو آغاز کنید، مهم است بدانید که به چه نوع سروری نیاز دارید. سرورهای مختلف می‌توانند قابلیت‌ها و ویژگی‌های متفاوتی ارائه دهند؛ بنابراین، برای تعیین نیاز خود کمی زمان بگذارید. برای این منظور، بهتر است سؤالات زیر را از خود بکنید:

  • سرور شما چه وظایفی را انجام خواهد داد؟
  • چقدر فضای ذخیره‌سازی احتیاج دارید؟
  • چه نوع برنامه‌هایی را اجرا خواهید کرد؟
  • آیا به شبکه خصوصی یا عمومی نیاز دارید؟
  •  آیا به چند کاربر نیاز دارید یا فقط یک کاربر؟
  •  آیا به قابلیت‌های پشتیبان و بازیابی احتیاج دارید؟

درک واقعی نیازهایتان به شما کمک می‌کند تا جست‌وجوی خود را محدود و بهترین سرور مجازی سوئیس را برای کسب‌وکارتان انتخاب کنید. همچنین، مهم است که نیازهایتان را برای آینده در نظر بگیرید؛ زیرا ممکن است بخواهید در آینده خدماتی را به سرورتان اضافه کنید. بنابراین، مطمئن شوید که به‌دنبال سروری هستید که به‌اندازه کافی انعطاف‌پذیر است تا بتواند تغییرات آینده را در خود جای دهد.

۳. قیمت را در نظر بگیرید

وقتی از خرید VPS سوئیس سخن به‌میان می‌آید، قیمت یکی از عوامل تأثیرگذار بر فرایند تصمیم‌گیری شما خواهد بود. مهم است که هزینه سرور را با امکاناتش بسنجید و تعیین کنید که آیا این سرمایه‌گذاری ارزشش را دارد یا خیر. اگر به‌دنبال سرور مجازی اقتصادی هستید، بهترین انتخاب سرویس مجازی ابری است؛ چراکه علاوه‌بر امکان اضافه‌کردن منابع سخت‌افزاری در آینده، قیمت مناسبی هم دارد.

بااین‌حال، اگر به‌دنبال سرور مجازی اختصاصی هستید، باید آماده باشید که کمی بیشتر هزینه کنید. سرورهای مجازی سوئیس قدرتمندترین سخت‌افزار موجود را ارائه می‌دهند و می‌توانند برای طیف وسیعی از وظایف استفاده شوند. به‌طورکلی، مهم است که هم نیازها و هم بودجه خود را در نظر بگیرید که کدام سرور مجازی سوئیس برایتان مناسب است. 

۴. سخت‌ افزار سرور را بررسی کنید

هنگام خرید سرور مجازی سوئیس، سخت‌افزار سیستم را به‌دقت بررسی کنید. برای میزبانی وب‌سایت‌ها، کیفیت سخت‌افزار عامل تعیین‌کننده‌ای در میزان سرعت و مطمئن‌بودن آن خواهد بود؛ پس مطمئن شوید سروری را انتخاب می‌کنید که نیازهای شما را برآورده می‌کند.

برای شروع، بررسی کنید که سرور از چه نوع پردازنده‌ای استفاده می‌کند. یک پردازنده چند‌هسته‌ای با سرعت کلاک زیاد ایدئال است. این کار باعث می‌شود که برنامه‌های شما سریع و روان اجرا شوند. علاوه‌براین، مطمئن شوید که سرور از رم کافی برای رفع نیازهای شما برخوردار باشد. رم بیشتر تفاوت زیادی در عملکرد ایجاد می‌کند.

مطمئن شوید که وی‌پی‌اس سوئیس که قصد دارید آن را بخرید، هارد دیسک سریعی دارد. در این زمینه، توصیه می‌کنیم به‌دنبال درایو SSD باشید؛ زیرا از هارد درایوهای معمولی مطمئن‌تر و سریع‌تر است. همچنین، ظرفیت ذخیره‌سازی سرور را در نظر بگیرید. اگر به ذخیره حجم زیادی از داده‌ها نیاز دارید، حتماً سروری با فضای کافی تهیه کنید.

در‌نهایت، به نرم‌افزار ارائه‌شده همراه با سرور نگاه کنید. سیستم‌عامل‌های مختلف ویژگی‌ها و ابزارهای متفاوتی دارند. مطمئن شوید گزینه‌ای که انتخاب می‌کنید، نیازهای شما را برآورده می‌کند و استفاده از آن آسان است. با بررسی دقیق سخت‌افزار سیستم سرور مجازی سوئیس خود، می‌توانید مطمئن باشید که بیشترین بهره را از خریدتان خواهید برد.

۵. از سؤال‌ کردن نترسید

هنگام خرید وی‌پی‌اس سوئیس، مهم است سؤالاتی مطرح کنید تا مطمئن شوید بیشترین ارزش افزوده را به‌ازای هزینه پرداختی دریافت می‌کنید. قبل از خرید سرور مجازی سوئیس، این سؤالات را از خود بکنید:

  • امنیت این سرور چگونه است؟
  • آیا سرور عملکرد مطمئن و آپ‌تایم مداوم ارائه می‌دهد؟
  • آیا مرکز داده در سوئیس واقع شده است؟
  • آیا پهنای باند برای نیازهای من کافی است؟
  • آیا هزینه‌های اضافی یا هزینه‌های پنهانی وجود دارد؟
  • پشتیبانی فنی از مشکلات و سؤالات مشتریان چگونه است؟
  • آیا سرور سخت‌افزار لازم برای اجرای برنامه‌های مشتریان را دارد؟
  • آیا سرور نرم‌افزار لازم برای اجرای برنامه‌های مشتریان را دارد؟
  • آیا سرور قابلیت‌های اضافی مانند پشتیبان‌گیری و بازیابی فایل‌ها را دارد؟
  • افزودن منابع اضافی یا آپدیت‌کردن امکانات سرور چقدر آسان است؟

مطرح‌کردن این سؤالات تضمین می‌کند که تمام اطلاعات لازم برای تصمیم‌گیری آگاهانه هنگام خرید سرور مجازی سوئیس را دارید.

برای آشنایی با سرور مجازی ویندوز، ویژگی‌ها و مزیت‌های آن حتماً مقاله زیر را بخوانید.

سرور مجازی ویندوز چیست؟

خرید سرور مجازی از خدمات میزبانی ابری پارس پک

اگر اولین تجربه‌تان درزمینه سرورهای مجازی است یا دانش کافی در انتخاب بهترین نوع سرور مجازی  ایرانی یا خارجی دارید، پارس پک، یکی از شرکت‌های هاستینگ قدرتمند ایران، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین پنل را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. برای دریافت هرگونه راهنمایی و مشاوره رایگان از‌طریق تیکت یا تلفن می‌توانید با کارشناسان پارس پک ارتباط بگیرید. همچنین برای مشاهده تعرفه‌ها و اطلاعات بیشتر میتوانید وارد صفحه زیر شوید.

خرید VPS

جمع‌بندی

سرور مجازی سوئیس برای کاربردهای مختلف از جمله فعالیت در بازار بین‌المللی مالی مثل فارکس و رمز ارزها، گیم سرور و به‌طورکلی استفاده بهینه در فضای اینترنت خارجی با IP ثابت اختصاصی سوئیس بهترین انتخاب است. در این مقاله از بلاگ پارس پک، به‌طورکامل درباره خرید سرور مجازی سوئیس صحبت کردیم و گفتیم که VPS سوئیس برای افراد و سازمان‌هایی مناسب است که به‌دنبال داشتن IP منحصر‌به‌فرد از کشوری بسیار ایمن هستند.

علاوه‌براین، به نکات مهمی اشاره کردیم که هنگام خرید سرور مجازی سوئیس باید مدنظر قرار دهید. تنها در این صورت می‌توانید سرور مجازی متناسب با نیازهایتان را تهیه و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. 

سؤالات متداول

۱. آیا آی‌ پی سرور مجازی سوئیس ثابت خواهد ماند؟

بله، تا وقتی سرور مجازی خود را تمدید کنید، آی‌پی ثابت می‌مانَد.

۲. آیا امکان ارتقای پلن فراهم است؟

بله، در هر زمانی‌که به به‌روزرسانی سیستم خود نیاز داشته باشید، با ارسال تیکت به بخش پشتیبانی شرکت ارائه‌دهنده خدمات میزبانی، می‌توانید هماهنگی‌های لازم را به‌عمل آورید.

۳. چه سیستم‌ عامل‌ هایی در سرور مجازی سوئیس عرضه می‌شود؟

در سرور مجازی سوئیس، سیستم‌عامل ویندوز یا لینوکس عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم