معرفی دیتاسنتر Leaseweb به همراه خدمات و موقعیت

چند سرور کنار هم با لوگو مرکز داده Leaseweb
Avatar
نویسنده: سانیا عبدی‌پور
جمعه 10 فروردین 1403
مطالعه: ۴ دقیقه ۰ نظر ۹۹ بازدید

دیتاسنتر Leaseweb واقع در هلند محصول شرکت لیزوب با بیش از ۲۵ سابقه در زمینه ارائه خدمات دیتاسنتر، سرور و میزبانی است. در این مقاله از آموزش سرویس‌های میزبانی بلاگ پارس پک، به بررسی و معرفی این دیتاسنتر خواهیم پرداخت. اگر قصد تهیه فضای کولوکیشن لیزوب را دارید، خواندن این مقاله کمکتان خواهد کرد.

معرفی دیتاسنتر Leaseweb

دیتاسنتر Leaseweb یک دیتاسنتر هلندی محصول شرکت لیزوب است و در حال حاضر بیش از ۲۵ مرکز داده در سراسر جهان دارد. این کمپانی در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد و در راه‌اندازی سرویس دیتاسنتر خود از جدیدترین تکنولوژی‌ و سخت افزار بهره برده است. از جمله مهمترین مزایای دیتاسنتر Leaseweb می‌توان به امنیت بالای آن اشاره کرد که بسیار زبان‌زد است.

خرید سرور

دلایل استفاده از دیتاسنتر Leaseweb چیست؟

این دیتاسنتر از جدیدترین فناوری‌ها برای تضمین عملکرد قدرتمند، دسترس‌پذیری و قابلیت اطمینان استفاده می‌کنند. لیزوب ادعا می‌کند چندین سطح و لایه برای اطمینان از عملکرد مداوم بالا تعبیه کرده است؛ از جمله اجزای اضافی و سیستم‌های خنک‌سازی و توزیع برق. با درنظر گرفتن این حقیقت، اگر هر یک از مراکز داده دچار قطعی برق شود، ژنراتورهای پشتیبان اضطراری آماده هستند تا پایداری خدمات را حفظ کنند.

سایت رسمی این مرکز داده معتقد است دیتاسنتر Leaseweb جزو پایدارترین دیتاسنترهای جهان است. تجهیزات این مرکز داده طوری طراحی شده است که هرگز دچار قطعی نمی‌شود. اگر اختلالی نیز در این میان پیش بیاید، سیستم‌های پشتیبان قوی لیزوب کار را بدون وقفه ادامه می‌دهند.

اینفوگرافیک معرفی خدمات دیتاسنتر Leaseweb
معرفی مهم‌ترین خدمات دیتاسنتر Leaseweb

اصلی‌ترین ویژگی های دیتاسنتر Leaseweb

از جمله اصلی‌ترین ویژگی‌های این دیتاسنتر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از آپتایم ۹۹.۹۹ درصد
  • برخورداری از گواهی جهانی ایزو
  • برخورداری از امنیت مرکز داده لیزوب
  • رابط کاربری نسبتا پیچیده نسبت به رقبا
  • طراحی تجهیزات با بهترین عملکرد، اطمینان و امنیت

موقعیت دیتاسنتر Leaseweb‌‌‌ در کجا قرار دارد؟

موقعیت دیتاسنتر Leaseweb در ۲۵ کشور در جهان از جمله موقعیت‌های هلند، آمریکا، آلمان، سنگاپور و استرالیا قرار دارد. لیزوب کشور هلند را به عنوان محل استقرار مرکز داده اصلی خود انتخاب کرده است.

دنیای دیجیتال امروز به شدت به دیتاسنترها وابسته است. اما شاید هنوز با ساختار دیتاسنترها و نحوه عملکرد آن‌ها آشنا نباشید، در مقاله زیر همه چیز درباره دیتاسنترها را بخوانید.

دیتاسنتر چیست؟

لیست دیتاسنترهای لیزوب در موقعیت اروپا

شهر کشور
آمستردام هلند
آمستردام هلند
فرانکفورت آلمان
فرانکفورت آلمان
لندن انگلستان

لیست دیتاسنترهای لیزوب در آمریکای شمالی

شهر کشور
شیکاگو آمریکا
دالاس آمریکا
لس آنجلس آمریکا
میامی آمریکا
مونترال کانادا
فینیکس آمریکا
سان فرانسیسکو آمریکا
سیاتل آمریکا
واشنگتن آمریکا

لیست دیتاسنترهای لیزوب در آسیا و اقیانوسیه

شهر کشور
هنگ کنگ چین
سنگاپور سنگاپور
توکیو ژاپن
سیدنی استرالیا

طعم شیرین سرعت و پایداری را در سرورهای  پارس پک خود بچشید

هیچ چیز عذاب‌آورتر از کار با سرورهای کند و ناپایدار نیست. به‌خصوص وقتی نیاز به یک سرویس پرسرعت و پایدار دارید. در همین زمینه، پارس پک با ارائه پایدارترین و پرسرعت‌ترین سرورها در انواع پلن‌های مختلف کارتان را راحت کرده است. پارس پک مجموعه‌ای از انواع سرورهای مجازی، ابری، اختصاصی، هیبریدی و ماکرو را در اختیارتان قرار داده تا براساس نیازتان مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

جمع‌بندی

دیتاسنتر Leaseweb متعلق به ارائه‌دهنده خدمات ابری لیزوب در هلند است که بیش از ۲۵ دیتاسنتر در سراسر جهان دارد. در این مقاله، به بررسی ویژگی، دلایل استفاده و موقعیت‌های این دیتاسنتر پرداختیم. اگر سوالی در این زمینه دارید، پیشنهاد می‌کنیم از وب‌سایت رسمی این دیتاسنتر لیزوب دیدن کنید.

سوالات متداول

۱. کالوکیشن لیزوب در کدام موقعیت‌ها ارائه می‌شود؟

فضای اشتراکی برای میزبانی سرور لیزوب در مراکز داده واقع در هلند، آلمان، سنگاپور، هنگ کنگ، ایالات متحده، انگلستان، استرالیا و ژاپن ارائه می‌شود.

۲. قیمت دیتاسنتر Leaseweb چقدر است؟

قیمت دیتاسنتر Leaseweb به نوع خدمات دریافتی بستگی دارد. Leaseweb طیف وسیعی از پلن‌ها را با قیمت‌های مختلف ارائه می‌دهد که برای اطلاع از آن می‌توانید از وب‌سایت رسمی این دیتاسنتر دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم