رمزگشایی از رازهای دیتاسنتر لایزر؛ + مزایا و خدمات Laser

تعدادی سرور ایستاده آبی رنگ که در کنار یکدیگر در یک مرکز داده قرار گرفته‌اند با لوگو دیتاسنتر لایزر
Avatar
نویسنده: سانیا عبدی‌پور
پنج‌شنبه 3 اسفند 1402
مطالعه: ۵ دقیقه ۰ نظر ۳۰۱ بازدید

دیتاسنتر لایزر دیتاسنتر پیشرو در عرصه دیجیتال امنیت اطلاعات شما را تضمین می‌کند. در دنیایی که سرویس‌های آنلاین قلب تپنده هر کسب‌وکاری محسوب می‌شود، امنیت و نگهداری از آن‌ها دغدغه همیشگی صاحبان کسب‌وکار است. لایزر با ارائه خدمات نگهداری سرور در محیطی امن و مطمئن، خیال شما را از حفظ و نگهداری سرویس‌هایتان راحت می‌کند. در این مطلب از آموزش سرویس‌های میزبانی بلاگ پارس پک به بررسی مزایا و خدمات دیتاسنتر لایزر می‌پردازیم.

نگاهی به فناوری نوظهور دیتاسنترهای لایزر

دیتاسنتر لایزر از تجهیزات امنیتی پیشرفته و به‌روز دنیا استفاده می‌کند و با بهره‌گیری از تیم متخصص در زمینه امنیت سایبری، بالاترین سطح امنیت را برای سرورهای شما تضمین می‌کند. این دیتاسنتر با رعایت کامل استانداردهای امنیتی شناخته شده جهانی، از جمله ISO/IEC 27001 و PCI DSS، خیالتان را از بابت امنیت اطلاعاتتان آسوده می‌کند. همچنین زیرساخت‌ دیتاسنتر لایزر با استفاده از تجهیزات قدرتمند و مدرن ارائه شده که پایداری و آپ‌تایم بالایی را ارائه می‌دهد.

خرید سرور

مزایای دیتاسنتر لایزر چیست؟

پشتیبانی دیتاسنتر لایزر و قیمت مناسب این مرکز داده از جمله مزایای آن است. همچنین ویژگی‌های زیر نیز این مرکز داده را از سایر ارائه‌دهندگان خدمات میزبانی سرور جدا می‌کند:

  • پوشش شبکه گسترده
  • دو Zone دیتاسنتر مجزا
  • سرویس پایدار با امنیت بالا
  • ارائه سرویس به FCPها و Servcoها
  • دارای فیبر تاریک با زیرساخت و سایر اپراتورها

هر آنچه باید درباره زیروبم دیتاسنتر و آینده آن بدانید را در مقاله زیر بخوانید.

دیتاسنتر چیست؟

۱. امنیت بالا

دیتاسنتر لایزر از جدیدترین تکنولوژی‌ها و راهکارهای امنیتی برای حفاظت از سخت‌افزارها استفاده می‌کند. تجهیزاتی شامل سیستم‌های تشخیص نفوذ، رمزنگاری قوی، و کنترل دسترسی دقیق به سرورها.

۲. انعطاف‌پذیری

دیتاسنتر لایزر به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا براساس نیازهای خود، سرویس‌های مختلفی از جمله میزبانی سرور، ذخیره‌سازی و مدیریت داده‌ها را به‌صورت اختصاصی یا اشتراکی دریافت کنند.

۳. پشتیبانی فنی

خدمات پشتیبانی دیتاسنتر لایزر به‌صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته در دسترس است تا کسب‌وکارها بتوانند با خیال راحت از دسترسی و امنیت داده‌های خود در هر زمانی اطمینان داشته باشند.

۴. قیمت مقرون‌به‌صرفه

قیمت دیتاسنتر لایزر با ارائه انواع خدمات و راهکارهای کاربردی برای کسب‌وکارها به‌صورت مقرون‌به‌صرفه و کاملاً اقتصادی است.

اینفوگرافی که دلایل استفاده از دیتاسنتر لایزر را نشان می‌دهد
استفاده از دیتاسنتر لایزر چه مزایایی دارد؟

معرفی خدمات دیتاسنتر لایزر

دیتاسنتر لایزر طیف وسیعی از خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد، از جمله:

۱. آی‌پی اختصاصی 

دیتاسنتر لایزر این امکان را فراهم کرده تا بتوانید هر تعداد آی‌پی که موردنیازتان است، به سرویس‌های خود به‌طور جداگانه اضافه کنید.

۲. دسترسی فیزیکی و پشتیبانی بی‌وقفه

شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز با هماهنگی قبلی به محل دیتاسنتر مراجعه کرده و در کنار تجهیزات خود باشید. علاوه‌براین، در هر ساعتی از شبانه روز شما می‌توانید از خدمات پشتیبانی دیتاسنتر لایزر استفاده کنید.

۳. فایروال سخت‌افزاری و امنیت محیطی

یکی دیگر از مهم‌ترین خدمات دیتاسنتر لایزر، تامین امنیت داده‌ها با فایروال‌های سخت‌افزاری قدرتمند است. همچنین استفاده از دوربین مداربسته و احراز هویت ۲۴ ساعته از دیگر خدمات این مرکز است.

۴. آپ‌تایم بیش از ۹۹.۹ درصد

دیتاسنتر لایزر همواره در تلاش است که بالاترین میزان آپ‌تایم را ارائه دهد. ارائه بالاترین آپ‌تایم، این اطمینان را به شما می‌دهد که از یک دیتاسنتر داخلی با میزان پایداری بالا و بدون قطعی برخوردار خواهید شد.

۵. اجاره فضای رک (کولوکیشن)

با این سرویس، می‌توانید سخت‌افزار سرورتان را در محل دیتاسنتر نگهداری کنید. لایزر فضای امن و مطمئن برای ذخیره سرورهای شما دراختیارتان قرار می‌دهد. به‌این‌ترتیب، می‌توانید با خیال راحت کار نگهداری، کانفیگ و نصب سرور را به متخصصان لایزر بسپارید.

۶. فضای مجهز و پیشرفته برای نگهداری

دیتاسنتر لایزر برای نصب تجهیزات مورد نیاز فضای مجهز به کف کاذب ارائه می‌دهد. همچنین برای نگهداری سرورها نیز قفسه‌های طبقه‌بندی شده انحصاری در نظر گرفته است. سنسورهای محیطی نیز کار کنترل دما و رطوبت را در محیط دیتاسنتر انجام می‌دهند.

سرور ایران پارس پک؛ شتاب‌دهنده رشد کسب‌وکار شما

انتخاب سرور مناسب، اولین قدم برای ورود به دنیای دیجیتال است. ما در پارس‌پک با ارائه انواع سرورهای ایرانی و خارجی پرقدرت و پرسرعت، فضای میزبانی امن و قابل اعتمادی را برای کسب‌وکار شما فراهم می‌کنیم. کارشناسان ما با ارائه مشاوره رایگان شما را در انتخاب بهترین گزینه یاری می‌کنند. همچنین، هر ساعتی از شبانه‌روز که خواستید، می‌تونید برای راهنمایی خرید و راه‌اندازی سرویس‌های پارس‌پک با پشتیبانی در ارتباط باشید.

جمع‌بندی

دیتاسنتر لایزر با ارائه خدمات نوین دیتاسنتر، خیالتان را از بابت امنیت، پایداری و دسترسی به اطلاعات راحت می‌کند. در این مطلب، نگاهی بر خدمات، مزایا و ویژگی‌های این دیتاسنتر انداختیم. مرکز داده لایزر خدمات متنوعی را در زمینه هاستینگ، اینترنت، مخابرات و اجاره فضای رک در اختیارتان قرار می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات این مرکز داده نیز می‌توانید به وب‌سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

سؤالات متداول

۱. چگونه می‌توانم از خدمات دیتاسنتر لایزر استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمات دیتاسنتر لایزر می‌توانید به وب‌سایت دیتاسنتر لایزر به آدرس www.laser.ir مراجعه کنید.

۲. دیتاسنتر لایزر از چه نوع تجهیزات امنیتی استفاده می‌کند؟

دیتاسنتر لایزر از انواع تجهیزات امنیتی پیشرفته، از جمله فایروال، آنتی‌ویروس، IPS و سیستم‌های کنترل دسترسی استفاده می‌کند. همچنین، تیمی متخصص در زمینه امنیت سایبری به صورت ۲۴ ساعته از اطلاعات شما در برابر تهدیدات سایبری محافظت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.