تا 250 درصد ، افزایش حجم ترافیک سرورهای ایران

Avatar
نویسنده: دارا رستگار
دوشنبه 5 خرداد 1393
مطالعه: ۲ دقیقه ۰ نظر ۴۵۳ بازدید

در این مقاله میخوانید

همانطور که در روز های پیش از طریق بخش اخبار سایت اعلام گردید، با تلاش های صورت گرفته، قیمت پهنای باند در کلیه سرور های پارس پک در ایران به صورت سراسری تا 32 درصد کاهش یافت ، پیش از این هر 100 گیگابایت ترافیک با هزینه 44 هزار تومان عرضه می گردید که پس از این با هزینه 30 هزار تومان قابل استفاده خواهد بود، بدین ترتیب قیمت هر گیگابایت ترافیک در سرور های ایران برابر 300 تومان می باشد و این در حالی است که بسیاری از شرکت های عرضه کننده پهنای باند و اینترنت ( ISP ) در ایران بعضا هر گیگابایت ترافیک را تا 12 هزار تومان عرضه می کنند. حال نیز در شب مبعث پیام آور رحمت هدیه خوشحال کننده دیگری را برای شما کاربران پارس پک داریم.

 

ضمن تبریک مبعث خاتم پیامبران، به استحضار می رساند که حجم ترافیک سرور های هایبرید و ماکرو سرور پارس پک از 60 تا 250 درصد افزایش یافت. برای مثال در سرور هایبرید استاندارد در ایران ترافیک پیش فرض بر روی سرور پیش از این 50 گیگابایت بود که  از این لحظه به بعد تا سقف 100 گیگابایت افزایش خواهد یافت ، همینطور در سرور ماکرو سازمانی شما می توانید از 1000 گیگابایت ترافیک بصورت رایگان استفاده فرمائید. این افزایش حجم ترافیک در حالی است که ترافیک عرضه شده بدون شک یکی از برترین و گرانقیمت ترین شبکه های موجود در داخل کشور است و پارس پک برای تامین بستر سرویس های خود از این شبکه با کیفیت استفاده می کند.

 

بدین ترتیب با اقدامات اخیر پارس پک ، از این پس هزینه های تامین پهنای باند برای صاحبان وب فارسی به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت و آن دسته از کسانی که هنوز سرور های داخل کشور را تجربه نکرده اند نیز با آرامش و اطمینان بیشتری می توانند استفاده از پهنای باند عرضه شده در داخل کشور را برای میزبانی وب سایت ها و سرویس ها خود مورد ارزیابی و بررسی قرار دهند.

 

امیدواریم که با یاری و حمایت های شما همراهان عزیز ، بتوانیم در جهت تامین نیازهای کاربران و هموار نمودن مشکلات پیش روی مدیران سرور ها گام های بزرگتری را بپیمائیم.
عید بر شما مبارک باد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم