گوگل، Google Cloud AI را به کمک HCLTech توسعه می‌دهد!

همکاری بین HCLT‌ech و Google Cloud در زمینه هوش مصنوعی
Avatar
نویسنده: دارا رستگار
سه‌شنبه 30 خرداد 1402
مطالعه: ۳ دقیقه ۰ نظر ۵۲۲ بازدید

در این مقاله میخوانید

به‌تازگی HCLTech (شرکت تخصصی فناوری جهانی) و Google Cloud مشارکت خود را برای کمک به شرکت‌ها در استفاده از هوش مصنوعی مولد (generative AI) و پیدا کردن راه‌حل‌های مشترک با استفاده از هوش مصنوعی مولد Google Cloud گسترش داده‌اند.

HCLTech به‌صورت پیوسته از مدل‌های بزرگ زبان (Google Cloud (LLM برای توسعه قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد برای مشتریان خود در سه حوزه اصلی استفاده می‌کند: صنایع، عملکردهای سازمانی، نوآوری و نوسازی فناوری.

پلتفرم‌ها و راه‌حل‌های هوش مصنوعی HCLT‌ech از مجموعه محصولات و خدمات هوش مصنوعی مولد Google Cloud، از جمله Vertex A‌I ،Generative AI Studio ،Model Garden و Generative AI App Builder، همراه با LLM‌های اساسی که این نوآوری‌های Google Cloud AI را تقویت می‌کنند، استفاده خواهند کرد.

HCLTech یک مرکز تعالی هوش مصنوعی مولد Google Cloud (GenAI CoE) ایجاد خواهد کرد تا راه‌حل‌هایی را بدست آورد که مشتریان به وسیله آن می‌توانند ارزش داده‌ها را بفهمند و پتانسیل کامل هوش مصنوعی مولد را درک کنند. GenAI CoE از سرورهای هوش مصنوعی‌ که در آزمایشگاه‌های HCLT‌ech Cloud در لندن، دالاس و نویدا (هند) هستند، استفاده می‌کند.

علاوه بر این، HCLSof‌tware، که در پیدا کردن راه‌حل‌های نرم‌افزاری پیشگام است، قصد دارد برای بهبود موفقیت مشتری و بالا بردن کیفیت پشتیبانی از Vertex AI استفاده کند و همچنین با به کارگیری AL Duet برای Google Workspace و Developers تحول دیجیتال خود را سرعت ببخشد.

نظرات کارشناسان درباره Generative AI

Kalyan Kumar مدیر ارشد فناوری HCL‌Tech، گفت: «Generative AI، عصر جدیدی از نوآوری در صنایع را آغاز خواهد کرد. این تغییرات فرصتی را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند تا تحول دیجیتال خود را دو برابر کنند. من از گسترش همکاری خود با Google Cloud برای کمک به شرکت‌ها برای سرعت بخشیدن به پذیرش GenAI هیجان‌زده هستم.»

کوین ایچپو‌رانی (Kevin Ichhpurani)، معاون شرکت Google Cloud، گفت: «هوش مصنوعی مولد (Generative AI)، این پتانسیل را دارد که تا حد زیادی فعالیت‌های تجاری را متحول کند و حتی کل صنایع را دچار تغییر کند. این سرمایه‌گذاری‌ها و منابع جدید HCLT‌ech به شرکت‌ها کمک می‌کند تا سریع‌تر ارزش‌های هوش مصنوعی مولد را پیاده‌سازی، مقیاس‌بندی و جذب کنند و به آن‌ها کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را به روش‌های جسورانه تغییر دهند.»

HCLT‌ech با آوردن فناوری‌های Google Cloud به سازمان‌های بزرگ در جهان، به مشتریان کمک می‌کند تا تحولات دیجیتالی خود را سرعت ببخشند. از طریق این مشارکت، HC‌LTech بیش از 18000 نفر را در فناوری‌های هوش مصنوعی مولد Google Cloud آموزش می‌دهد و راه‌حل‌های جدیدی را برای کمک به کسب‌وکارها برای بهبود کارایی، افزایش تجربیات کارکنان و به حداکثر رساندن ارزش داده‌های کسب‌وکار خود ارائه می‌کند.

HCLTech مجموعه‌ای منحصر به فرد از قابلیت‌های هوش مصنوعی را مثل توسعه تراشه‌ها و بهینه سازی فرایند کسب و کار‌ها ارائه می‌دهد. HCLT‌ech با استفاده از همکاری خود با گوگل و شرکت‌های دیگر، راه را برای پذیرش هوش مصنوعی مولد در صنایع هموار می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.